- Publicatu in Lancet
Ùn ci hè stata nisuna nova indurazione osservata in u gruppu NIF paragunatu à IP. (P = 0,0150) Aghi rotti sò stati osservati in u gruppu IP, nisun risicu in u gruppu NIF. A riduzione media aghjustata da u livellu di basa di HbA1c 0,55% à a settimana 16 in u gruppu NFI era micca inferiore è statisticamente superiore paragunata à quella di 0,26% in u gruppu IP. L'amministrazione di insulina per NIF puderia furnisce un megliu prufilu di sicurezza chè per iniezioni IP, riducendu i graffi di a pelle, l'indurazioni, u dolore è nisun risicu di aghi rotti.
Introduzione:
A pruporzione di pazienti cun diabete di tipu 2 chì utilizanu insulina hè sempre assai bassa è spessu hè iniziata relativamente tardi. Parechji fattori sò stati trovati per influenzà u ritardu in l'usu di l'insulina, cumprese a paura di l'aghi, i disordini psicologichi durante l'iniezioni di insulina è l'inconveniente di l'iniezioni di insulina, chì eranu tutti motivi impurtanti per chì i pazienti rifiutavanu di inizià u trattamentu cù insulina. Inoltre, e cumplicazione di l'iniezione cum'è l'indurimenti causati da u riutilizazione di l'aghi à longu andà ponu ancu influenzà l'efficacia di u trattamentu cù insulina in i pazienti chì anu digià utilizatu insulina.
L'iniettore d'insulina senza agulla hè cuncipitu per i pazienti diabetici chì temenu l'iniezioni o sò reticenti à inizià a terapia insulinica quandu hè chjaramente indicata. Stu studiu hà avutu cum'è scopu di valutà a satisfaczione di i pazienti è a conformità cù un iniettore d'insulina senza agulla versus iniezioni cunvenziunali di penna d'insulina in pazienti cun T2DM trattati per 16 settimane.
Metodi:
Un totale di 427 pazienti cun T2DM sò stati arruolati in un studiu multicentricu, prospetticu, randomizatu, in apertu, è sò stati randomizzati 1:1 per riceve insulina basale o insulina premiscelata via un iniettore senza agulla o via iniezioni convenzionali di penna d'insulina.
Risultatu:
In i 412 pazienti chì anu cumpletatu u studiu, i punteggi medi di u quistionariu SF-36 sò stati aumentati significativamente sia in u gruppu cù iniettore senza agulla sia in quellu cù penna d'insulina cunvinziunale, senza alcuna differenza significativa trà i gruppi in quantu à a conformità. Tuttavia, i sughjetti in u gruppu cù iniettore senza agulla anu mostratu punteggi di soddisfazione di u trattamentu significativamente più alti cà quelli in u gruppu cù penna d'insulina cunvinziunale dopu à 16 settimane di trattamentu.
Riassuntu:
Ùn ci hè nisuna differenza significativa trà i gruppi di penna d'insulina è di iniezione senza agulla in questu risultatu di SF-36.
L'iniezione d'insulina senza agulla porta à una maggiore soddisfazione di i pazienti è à una migliore aderenza à u trattamentu.
Cunclusione:
L'iniettore senza agulla hà migliuratu a qualità di vita di i pazienti cù diabete mellitus di tipu 2 (T2DM) è hà aumentatu significativamente a so soddisfazione cù u trattamentu cù insulina paragunatu à l'iniezioni convenzionali cù penna d'insulina.
Data di publicazione: 29 d'aprile di u 2022
